Metall som leder varme
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-29 13:35:22 UTC
D„remot s†g jag p† tv om ett klart „mne som man v„rmde med svetsl†ga p†
ena sidan medans man h”ll biten i handen.
Det sades vara v„rldens l„ttaste fasta „mne, bara tre ggr tyngre „n
luft.
Aerogel, f”rmodligen. Fascinerande material.
http://en.wikipedia.org/wiki/Aerogel
http://stardust.jpl.nasa.gov/photo/aerogel.html
Fastnade i länkarna, facinerande, undrar hur stora bitar av materialte
som kan tillverkas och om dom kan sammanfogas.
--
Hakka pälle!!!
Perkele, minä olen kuningas!!
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
Henry
2005-01-29 13:40:41 UTC
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
[...]
Skall du isolera ett hus?
Du får nog äga HM om du skall ha råd med det!
http://nospam.zapto.org/
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-29 16:56:28 UTC
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
[...]
Små bitar verkar inte så grönjävligt krångligt, blir nog var mans egendom
med tiden.
--
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-29 17:10:12 UTC
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
[...]
Posta jag inte en follow up på det här nyss?
--
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
Henry
2005-01-29 17:21:15 UTC
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
jan
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
[...]
Tappar din anonymizer inlägg?
http://nospam.zapto.org/
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-29 17:28:38 UTC
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
jan
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z

Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
som kan tillverkas och om dom kan sammanfogas.
Skall du isolera ett hus?
Du får nog äga HM om du skall ha råd med det!
Posta jag inte en follow up på det här nyss?
Tappar din anonymizer inlägg?
Verkar så det.

Blir det alkohol ikväll då?
--
Hakka pälle!!!
Perkele, minä olen kuningas!!
SHUT TEH FJUCK UP FRITZ AND SEND ME A COPY OF DOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
____ ____ ____ _ _
| _ \ / _ ) / ___)| | | |
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
Henry
http://nospam.zapto.org/
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-29 18:25:38 UTC
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
jan
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z

Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
[...]
Synd...för dej.
--
Hakka pälle!!!
Perkele, minä olen kuningas!!
SHUT TEH FJUCK UP FRITZ AND SEND ME A COPY OF DOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ