450 000 kr
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-29 13:45:27 UTC
On 28 Jan 2005 20:21:20 GMT, "U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z"
Nu har de fött in 450 000 kr till den 13-åriga flickan........
(de 4 som våldtog henne kan nu kanske dömas för det brott de begått)
Varför inte hyra 4 polska torpeder för stålarna?
Eller lokala... en slö rostig brödkniv?
Nej, få koraner upptryckta i rektum till döds.

(Kostar nog x-tra)
--
Hakka pälle!!!
Perkele, minä olen kuningas!!
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-29 13:46:19 UTC
[...]
Varför det?
För de pengarna skulle väl du ställt upp?
jag vill ju helst ,hrrm, vara lite anonym då typer som Jingen hotat mej
och min familj.
--
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
Dennis B
2005-01-29 21:13:37 UTC
On 29 Jan 2005 13:45:27 GMT, "U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z"
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
[...]
Näh, det ska vara den där rostiga brödkniven, som man bara hittar i
röda stugor som någon glömt bort, i övergivna torp.... vore det min
dotter, som också är 13, då skulle rättvisa skippas å det
brutalaste... sedan fick man sitta i fängelse... resten av sitt liv.
Som en ikon proklamerande svensk rättvisa...

Kyss mig i röven säger jag, ditt rättssytem förtjänar ingen som helst
respekt... jag ogillar ditt imbecilla tuggande mycket starkt... man
skulle antagligen bli dömd för domstolstrots så fort man öppnade
munnen.

Din jävla idiot! Vet du vad en Renegade är?... domarjävel, du är lika
skyldig som kräken som våldtog den lilla en gång glada tjejen...

akta dig...
Nils Nilson©
2005-01-29 22:11:35 UTC
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
[...]
Snacka om projicering...
Hur mår du, egentligen?
--
Nils Nilson©

"Där gjorde du just ditt livs största misstag."

(TKiGbg 2000-05-14 14,56)
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-30 10:56:46 UTC
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
[...]
Undrar när den första svenska själmordsbombaren dyker upp.
--
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
ÐIÇK
2005-01-30 10:59:06 UTC
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
[...]
Chansen är stor att det står "Dennis" på pannbandet på honom.
ÐIÇK
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-30 11:15:50 UTC
Post by ÐIÇK
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
[...]
Arberna kör med Al Akbahr, typ, gud är stor eller nåt, Dennis kan ju köra
med Persson är Fläskig istället.
--
Hakka pälle!!!
Perkele, minä olen kuningas!!
SHUT TEH FJUCK UP FRITZ AND SEND ME A COPY OF DOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_____ ____ ____ _ _
| _ \ / _ ) / ___)| | | |
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
Crister Sporrong
2005-01-30 14:50:04 UTC
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Arberna kör med Al Akbahr, typ, gud är stor eller nåt, Dennis kan ju
köra med Persson är Fläskig istället.
"Dennis ÄR Fläskig!" kanske?
--
Reply to: crister (at) forpresident (dot) com

EU-medborgare och V8-partist - "Rör inte min V8".
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-30 14:52:09 UTC
Post by Crister Sporrong
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Arberna kör med Al Akbahr, typ, gud är stor eller nåt, Dennis kan ju
köra med Persson är Fläskig istället.
"Dennis ÄR Fläskig!" kanske?
Är han det?
--
Hakka pälle!!!
Perkele, minä olen kuningas!!
SHUT TEH FJUCK UP FRITZ AND SEND ME A COPY OF DOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
____ ____ ____ _ _
| _ \ / _ ) / ___)| | | |
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
Crister Sporrong
2005-01-30 16:52:32 UTC
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Crister Sporrong
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Arberna kör med Al Akbahr, typ, gud är stor eller nåt, Dennis kan ju
köra med Persson är Fläskig istället.
"Dennis ÄR Fläskig!" kanske?
Är han det?
Han har inte protesterat i alla fall.

Leo Herranen
2005-01-30 17:06:32 UTC
Post by Crister Sporrong
Han har inte protesterat i alla fall.
Hemmetti, mulla meni rosmariinia nenään kun mä söin.

Eiku hetkinen, se olikin persiljaa.
--
(
-
Crister Sporrong
2005-01-30 18:49:20 UTC
Post by Leo Herranen
Post by Crister Sporrong
Han har inte protesterat i alla fall.
Hemmetti, mulla meni rosmariinia nenään kun mä söin.
Eiku hetkinen, se olikin persiljaa.
Kan nå'n översätta? Jag är j-vligt dålig på swahili.

ÐIÇK
2005-01-30 18:50:28 UTC
Post by Crister Sporrong
Post by Leo Herranen
Post by Crister Sporrong
Han har inte protesterat i alla fall.
Hemmetti, mulla meni rosmariinia nenään kun mä söin.
Eiku hetkinen, se olikin persiljaa.
Kan nå'n översätta? Jag är j-vligt dålig på swahili.
Det står:

"Otur hastar blomkålsöra sällan utom orkesterdiket.

Armeringsjärn kittlar träsko i Tångeråsa."

Ungefär.
ÐIÇK
Leo Herranen
2005-01-30 18:59:33 UTC
Post by ÐIÇK
"Otur hastar blomkålsöra sällan utom orkesterdiket.
Armeringsjärn kittlar träsko i Tångeråsa."
.attuonuR
--
(
-
ÐIÇK
2005-01-30 19:05:53 UTC
Post by Leo Herranen
Post by ÐIÇK
"Otur hastar blomkålsöra sällan utom orkesterdiket.
Armeringsjärn kittlar träsko i Tångeråsa."
.attuonuR
Var det fel..?
ÐIÇK
Leo Herranen
2005-01-30 19:17:22 UTC
Post by ÐIÇK
Post by Leo Herranen
Post by ÐIÇK
"Otur hastar blomkålsöra sällan utom orkesterdiket.
Armeringsjärn kittlar träsko i Tångeråsa."
.attuonuR
Var det fel..?
¿xuaf tse'c euq erid tuep no'uq ec-tse iouq ed?
--
(
-
Leo Herranen
2005-01-30 19:19:55 UTC
Post by Leo Herranen
Post by ÐIÇK
Post by Leo Herranen
.attuonuR
Var det fel..?
¿xuaf tse'c euq erid tuep no'uq ec-tse iouq ed?
yrteop s'ti fi...
--
(
-
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-30 19:21:08 UTC
Post by Leo Herranen
Post by ÐIÇK
Post by Leo Herranen
Post by ÐIÇK
"Otur hastar blomkålsöra sällan utom orkesterdiket.
Armeringsjärn kittlar träsko i Tångeråsa."
.attuonuR
Var det fel..?
¿xuaf tse'c euq erid tuep no'uq ec-tse iouq ed?
Förstår precis, tack för klargörandet.

För er som inte förstod så bad han om hjälp, han har sommnat i fotöljen
och vaknade just av att hans nedskina kallingar har torkat fast i
fotöljen.
--
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
Leo Herranen
2005-01-30 19:26:59 UTC
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
För er som inte förstod så bad han om hjälp, han har sommnat i fotöljen
och vaknade just av att hans nedskina kallingar har torkat fast i
fotöljen.
quoi? il n'y a pas de fauteuil ici
--
(
-
Crister Sporrong
2005-01-31 00:22:25 UTC
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Leo Herranen
Post by ÐIÇK
Post by Leo Herranen
Post by ÐIÇK
[...]
Då är väl gruppen alt.support.wheelchairs bättre för hans nödrop?

U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-31 11:01:28 UTC
Lallande idioten "Crister Sporrong" <***@swipnet.se> spammade den
31 jan 2005 swnet.org.abc-klubben med news:365bu9F4tpqpmU1
Post by Crister Sporrong
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Leo Herranen
Post by ÐIÇK
Vi får väl hjälpa honom dit då.
--
Hakka pälle!!!
Perkele, minä olen kuningas!!
SHUT TEH FJUCK UP FRITZ AND SEND ME A COPY OF DOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
____ ____ ____ _ _
| _ \ / _ ) / ___)| | | |
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
Leo Herranen
2005-01-31 14:35:36 UTC
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Vi får väl hjälpa honom dit då.
nä, det får ni väl inte. hähähä!!!111
--
(
-
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-31 22:49:04 UTC
Post by Leo Herranen
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Vi får väl hjälpa honom dit då.
nä, det får ni väl inte. hähähä!!!111
Jasså, Pekka kan vikingars och hjältars språk.
--
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
Leo Herranen
2005-02-01 17:02:45 UTC
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Leo Herranen
nä, det får ni väl inte. hähähä!!!111
Jasså, Pekka kan vikingars och hjältars språk.
naturligtvis kan jag det. det är ju oss, finn-jävlarna, barbarerna, som
ni vikingar och hjältar är så rädd för. så varför skulle jag inte
kunna ert språk?
--
(
-
Leo Herranen
2005-01-30 18:58:55 UTC
Post by Crister Sporrong
Post by Leo Herranen
Eiku hetkinen, se olikin persiljaa.
Kan nå'n översätta? Jag är j-vligt dålig på swahili.
Vähänx, mulla tuli Voicen ekasta biisistä mieleen -25. Piti laittaa sit
Kulma tohon pinoon kans. Vähänx rankkaa.
--
(
-
Henry
2005-01-30 20:37:43 UTC
Post by Leo Herranen
Post by Crister Sporrong
Post by Leo Herranen
Eiku hetkinen, se olikin persiljaa.
Kan nå'n översätta? Jag är j-vligt dålig på swahili.
Vähänx, mulla tuli Voicen ekasta biisistä mieleen -25. Piti laittaa sit
Kulma tohon pinoon kans. Vähänx rankkaa.
Voicen?
Noice äj en känd gjupp från -80. Lunaje vet inte va d äj....!
http://nospam.zapto.org/
Leo Herranen
2005-01-30 20:50:21 UTC
Post by Henry
Voicen?
Juu, Voicen. Vähänx Ratkje on huippu.
Post by Henry
Noice äj en känd gjupp från -80. Lunaje vet inte va d äj....!
va fan pratar du om, like, enivei?
--
(
-
Henry
2005-01-30 20:55:37 UTC
Post by Henry
Noice äj en känd gjupp från -80. Lunaje vet inte va d äj....!
va fan pratar du om, like, enivei?
Noice är en känd grupp från -80. Lunare vet inte vad det är....!
Lunare = www.lunarstorm.se

Kjam på dig :-)
http://nospam.zapto.org/
Leo Herranen
2005-01-31 14:32:10 UTC
Post by Henry
Post by Leo Herranen
va fan pratar du om, like, enivei?
Noice är en känd grupp från -80. Lunare vet inte vad det är....!
Lunare = www.lunarstorm.se
och vad har det att göra med Voice, eller norsk avantgarde
överhuvudtaget?
Post by Henry
Kjam på dig :-)
like, häh? (tjoo, jag har svenskalektioner i nästa period igen, men just
nu kan jag bara läsa norsk och inte alls skriva nåt som borde likna nåt
skandinaviskt. eller nåt sånt enivei.) (jättekiva.)
--
(
-
Henry
2005-01-31 15:50:41 UTC
Post by Leo Herranen
Post by Henry
Post by Leo Herranen
[...]
Inte ett skit.
Jag försökte mig på lite chat.
Post by Leo Herranen
Post by Henry
[...]
Jag tycker att du har lärt dig tvångssvenskan bra. (smör-fitta)
--
Henry

If you are caught spamming by email or newsgroup spam messages, your
account will be immediately PERMANENTLY suspended and no refund issued.

http://nospam.zapto.org/
Leo Herranen
2005-01-31 16:04:10 UTC
Post by Henry
Post by Leo Herranen
och vad har det att göra med Voice, eller norsk avantgarde
överhuvudtaget?
Inte ett skit.
Jag försökte mig på lite chat.
okemo.
Post by Henry
Post by Leo Herranen
[...]
julsex.

det ser ut som det bara eftersom jag skriver på tvångssvenska bara det
som jag vet att jag kan, resten skriver jag på franska eller engelska :D

å man kan förstås använda en ordbok... och man kan inte egentligen
säga att jag har lärt mig _tvångs_svenskan, as in, att jag har lärt
mig det bara eftersom jag har varit tvungen. det är lätt att lära sig
något språk. det kan man göra bara för att det är kutl(tm). ...

tjoo, kunde försöka läsa nåt på svenska igen... men kanske det
räcker med den där Innføring i norsk grammatikk - morfologi og syntaks
-boken just nu. :)
--
(
-