ABC-klubben
Jan-Inge Flücht
2004-09-16 17:35:16 UTC
Det är ju förbanne mig helt O T R O L I G T !!

KLubben går verkligen mot sin undergång när de raderar allt vad
medlemmarna skriver i det egna konferenssystemet.
--
: Jan-Inge Flücht
: min blog finns på
: http://jinge.se
Marcus Strömberg
2004-09-22 12:53:19 UTC
Post by Jan-Inge Flücht
KLubben går verkligen mot sin undergång när de raderar allt vad
medlemmarna skriver i det egna konferenssystemet.
Jag vet inte om det är en eller flera *specifika* händelser du refererar
till, men jag håller med dig i så måtto att det är synd när
toleransnivån för bl.a. "felpostade" inlägg i LysKOM är så låg.
Åtminstone en medlem håller sig borta från LysKOM på grund av att han
fick ett inlägg flyttat, utan förklaring, och sedan hade svårt att
återfinna det.
--
Marcus

***@abc.se