Haha... Ni är höns...
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-29 13:50:08 UTC
Ni puckon som är så rädda för nya och de som inte "passar in" i era
normer, så jävla fucked up ni är...
Tror du det?
--
Hakka pälle!!!
Perkele, minä olen kuningas!!
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
Honung
2005-01-29 14:54:51 UTC
Äh, retas lite bara...
Wingsen
2005-01-29 15:44:49 UTC
Post by Honung
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Ni puckon som är så rädda för nya och de som inte "passar in" i era
normer, så jävla fucked up ni är...
Tror du det?
Äh, retas lite bara...
Du är rätt rolig när du visar din kvinnliga sida, ja, ganska
söt också.
Men du är fortfarande en Lunartjej och upp till Olivias nivå är

Nu kom glassbilen, vi ses
Wingsen
Honung
2005-01-29 18:25:23 UTC
Post by Wingsen
Post by Honung
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
[...]
Du är rätt söt själv...

*droppar Marshmallows i chokladen så det stänker*
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-29 16:55:02 UTC
Post by Honung
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Ni puckon som är så rädda för nya och de som inte "passar in" i era
normer, så jävla fucked up ni är...
Tror du det?
Äh, retas lite bara...
En undran, jag har ju inte varit med på ett tag, hur kom du i kontakt med
news?
--
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
Henry
2005-01-29 16:57:18 UTC
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Honung
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
[...]
Sluta kåta upp dig på Lunajbjudarna!
http://nospam.zapto.org/
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-29 17:08:12 UTC
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Honung
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
[...]
Vilken av er barnförledare var det som raggade upp dom?
--
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
ðlivi@
2005-01-29 17:17:31 UTC
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Henry
Sluta kåta upp dig på Lunajbjudarna!
Vilken av er barnförledare var det som raggade upp dom?
Du kan nog få olika svar här beroende på vem som svarar.
ðlivi@
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-29 17:31:59 UTC
Post by ðlivi@
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Henry
Sluta kåta upp dig på Lunajbjudarna!
Vilken av er barnförledare var det som raggade upp dom?
Du kan nog få olika svar här beroende på vem som svarar.
Så måste det ha gått till, nåt av bögetorgs-pervona runkade åt lunar
bilder och fick iden att bjuda in er.
--
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
ðlivi@
2005-01-29 17:34:15 UTC
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by ðlivi@
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Henry
[...]
Läs Henrys svar. Så nära sanningen man kan komma.
ðlivi@
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-29 18:26:38 UTC
Post by ðlivi@
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by ðlivi@
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Henry
[...]
Jo, räknade ut att det var nåt i den stilen.
--
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
Catherin
2005-01-29 18:37:33 UTC
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by ðlivi@
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by ðlivi@
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Henry
> [...]
Hakka pälle!!!
Perkele, minä olen kuningas!!
SHUT TEH FJUCK UP FRITZ AND SEND ME A COPY OF DOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
det stämmer bra om man vill skönmåla.... Jag har dock en annan
uppfattning.... Sen gjorde det ju inte saken värre när jag hittade en UR här
inne !
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-30 10:52:21 UTC
Post by Catherin
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by ðlivi@
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by ðlivi@
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Henry
> [...]
Hakka pälle!!!
Perkele, minä olen kuningas!!
SHUT TEH FJUCK UP FRITZ AND SEND ME A COPY OF DOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|_|
[...]
Vad menar du?

*nyvaken*
--
Hakka pälle!!!
Perkele, minä olen kuningas!!
SHUT TEH FJUCK UP FRITZ AND SEND ME A COPY OF DOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
____ ____ ____ _ _
| _ \ / _ ) / ___)| | | |
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
Henry
2005-01-29 17:19:20 UTC
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Honung
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
[...]
Olivia har varit i ett år, bitchig i ett halvår.
Dom andra i någon månad.

Kunta Kinte hämtade Olivia.
Kanske bitchig också, ingen aning.
Sötnos (Honung) och moraltanten Cath kom efter bitch, så det kan ha varit hon (bitch)
som informerade dom andra om den goa gruppen swnet.diverse på Usenet.
Sedan har det rasat in flera som inte skriver så ofta, kommer och går.
http://nospam.zapto.org/
ðlivi@
2005-01-29 17:28:12 UTC
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
[...]
Det där lät väldigt nära sanningen.
ðlivi@
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-29 17:33:10 UTC
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Honung
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
[...]
När han inte kom in innaför trosorna på na så tog han hit henne till
kompisarna, ganska sympatiskt.
--
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
Catherin
2005-01-29 17:44:23 UTC
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Honung
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
> [...]
Hakka pälle!!!
Perkele, minä olen kuningas!!
SHUT TEH FJUCK UP FRITZ AND SEND ME A COPY OF DOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
Han kanske inte ville ha henne för sig själv?
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-29 18:27:13 UTC
Post by Catherin
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Honung
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
> [...]
Hakka pälle!!!
Perkele, minä olen kuningas!!
SHUT TEH FJUCK UP FRITZ AND SEND ME A COPY OF DOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
Han kanske inte ville ha henne för sig själv?
Varför citerar du siggarna?
--
Hakka pälle!!!
Perkele, minä olen kuningas!!
SHUT TEH FJUCK UP FRITZ AND SEND ME A COPY OF DOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
____ ____ ____ _ _
| _ \ / _ ) / ___)| | | |
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
Catherin
2005-01-29 18:44:05 UTC
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
jan
Post by Catherin
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Honung
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
> [...]
Hakka pälle!!!
Perkele, minä olen kuningas!!
SHUT TEH FJUCK UP FRITZ AND SEND ME A COPY OF DOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|_|
> [...]
Hakka pälle!!!
Perkele, minä olen kuningas!!
SHUT TEH FJUCK UP FRITZ AND SEND ME A COPY OF DOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
För jag tänder på dom... är det inte därför de ligger där ?
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-30 10:54:23 UTC
Post by Catherin
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
jan
Post by Catherin
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Honung
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
> [...]
Hakka pälle!!!
Perkele, minä olen kuningas!!
SHUT TEH FJUCK UP FRITZ AND SEND ME A COPY OF
|_|
> [...]
Hakka pälle!!!
Perkele, minä olen kuningas!!
SHUT TEH FJUCK UP FRITZ AND SEND ME A COPY OF DOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
För jag tänder på dom... är det inte därför de ligger där ?
Är nog för att du använder ett e-postprogram istället för en nysläsare,
prova gravity eller någon annan riktig läsare.
--
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
bitchig
2005-01-29 18:32:23 UTC
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Henry
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Honung
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
[...]
Inte riktigt.. visst skulle jag kunna ta på mig att ha bjudit in Honung och
cath.. OM det hade varit sanningen. Googla lite så ser ni att han som gjorde
det till och med har "erkänt".
Så hur nära sanningen kommer man då?
ðlivi@
2005-01-29 21:47:49 UTC
Post by bitchig
Post by Henry
[...]
Att Kent hade föreslagit dem att komma hit innan är sant men det var väl först
när det var synd om dig som dom dök upp. Jag ställde ju inte upp.
ðlivi@
ÐIÇK
2005-01-29 21:49:45 UTC
Post by ðlivi@
Post by bitchig
Post by Henry
[...]
Nej olivia. Nu räcker det.
ÐIÇK
Honung
2005-01-29 21:51:54 UTC
Post by ðlivi@
Post by ðlivi@
Post by bitchig
Post by Henry
[...]
Eller kan det vara så enkelt att kent saknade mig, och jag honom?!

Att Du inte ens var betydande i saken?!
ðlivi@
ðlivi@
Catherin
2005-01-29 21:53:10 UTC
Post by ðlivi@
Post by bitchig
Post by Henry
[...]
NÄ, du ställde inte upp på att hjälpa in din vän ( i det här fallet jag )
som Kent bad dig om. Han bad dig till och med att skicka mig ett prg som han
hade skickat dig men du skyllde bra ifrån dig med att du aldrig han.... *
shyyyst kompis*
Nils Nilson©
2005-01-29 22:16:15 UTC
Post by Catherin
Post by ðlivi@
Post by bitchig
Post by Henry
[...]
Nu är du fanemej full, igen!
--
Nils Nilson©

"Du har verkligen inte fattat nåt!
Den som är STÖTT och har
KUK-KOMPLEX är ju du! :-D"

(Chemical Sister 2003-01-18 19,39)
Honung
Fan Nils, jag trodde inte att du var en springpojke...*besviken*
Nils Nilson©
2005-01-30 17:32:14 UTC
Post by Honung
Post by Nils Nilson©
Post by Catherin
Post by ðlivi@
Post by Nils Nilson©
Post by Catherin
Post by Nils Nilson©
Post by Nils Nilson©
Post by Catherin
[...]
"Löjligt!" sa horan...
--
Nils Nilson©

"Det är väl aldrig fel med en hora?"

(Tamuel/Dewkesbury/beast 2003-05-20 19,25)
ðlivi@
2005-01-30 19:13:36 UTC
Post by Nils Nilson©
Post by Honung
Fan Nils, jag trodde inte att du var en springpojke...*besviken*
"Löjligt!" sa horan...
Löjligt är inte rätt ord.
ðlivi@
Nils Nilson©
2005-01-30 21:07:24 UTC
Post by ðlivi@
Post by Nils Nilson©
Post by Honung
Fan Nils, jag trodde inte att du var en springpojke...*besviken*
"Löjligt!" sa horan...
Löjligt är inte rätt ord.
Nähä?!?!? Om du har något bättre så ut med det!
--
Nils Nilson©

"Mitt runda arkiv är fyrkantigt.
Det blir mer effektivt så..."

(N.N.©)
Catherin
2005-01-29 22:25:12 UTC
Post by Nils Nilson©
Post by Catherin
Post by ðlivi@
Post by bitchig
Post by Henry
[...]
Och du har att skylla på ? Nada som vanligt... du är den där tråkiga Nisse
"Gråmus"!
ðlivi@
2005-01-29 23:40:43 UTC
Post by Catherin
Post by ðlivi@
[...]
Ja, du var ju väldigt het på gröten och ville hit... *not*
ðlivi@
Catherin
2005-01-29 23:54:55 UTC
Post by ðlivi@
Post by Catherin
Post by ðlivi@
[...]
Nä, förstod väl att du ville vara ensam på täppan...ändå skrev du bara ett
par inlägg och höll upp till Kent klev in på BBL den 22/8 när du igen tog
upp ditt skrivande i diverse. Varför ?
ÐIÇK
2005-01-29 21:56:38 UTC
Post by ðlivi@
Post by bitchig
Post by Henry
[...]
Kolla vad du gjorde nu: släppte ut hönsen igen...
ÐIÇK
ðlivi@
2005-01-29 23:42:34 UTC
Post by ÐIÇK
Post by ðlivi@
Post by bitchig
Post by Henry
[...]
Ska du skylla mig för det? Dom hade ju varit igång och kacklat en god stund
innan.
ðlivi@
Honung
Honung
Jösses, jag postade tomt...skjut mig...
Harald Mossige
2005-01-30 01:08:52 UTC
Post by Honung
Post by ðlivi@
Post by ÐIÇK
Post by ðlivi@
Post by ðlivi@
innan.
Jösses, jag postade tomt...skjut mig...
Jeg ønsker at dere som synes å ha hønsehjerner å ikke bruke
"no.fag.diverse". Det er bare å slette det fra "Newsgroups".

Takk

HM
K.W. Persson
2005-01-30 01:13:36 UTC
h98h98hafehöusefönö Harald Mossige tfdssggssdg news:<41fc33a4$***@news.wineasy.se>
fsdgs 30 Jan 2005 02:08:52 +0100 i swnet.diverse.
Post by Harald Mossige
Post by Honung
Post by ðlivi@
Post by ÐIÇK
Post by ðlivi@
Post by Honung
Post by ðlivi@
Post by ÐIÇK
Post by ðlivi@
Post by Honung
Post by ðlivi@
Post by ÐIÇK
Post by Honung
Post by ðlivi@
Post by ðlivi@
innan.
Jösses, jag postade tomt...skjut mig...
Jeg ønsker at dere som synes å ha hønsehjerner å ikke bruke
"no.fag.diverse". Det er bare å slette det fra "Newsgroups".
Alla grupper, oavsett hierarki, som innehåller "diverse" tillhör swnet.diverse.

Vad betyder egentligen "fag"? Handlar gruppen "no.fag.diverse" om bögar eller
cigarretter?
Post by Harald Mossige
Takk
Det var så lite så.
--
/K.W. Persson -> http://shorl.com/hotovahosoha

Please visit this site -> http://thankpoland.info

gyuunyuu aru?
Harald Mossige
2005-01-30 02:41:56 UTC
Post by Harald Mossige
Post by Honung
Post by ðlivi@
Post by ÐIÇK
Post by ðlivi@
Post by Honung
Post by ðlivi@
Post by ÐIÇK
Post by ðlivi@
Post by Honung
Post by ðlivi@
Post by ÐIÇK
Post by Honung
Post by ðlivi@
Post by ðlivi@
[...]
Alt indikerer på at du mangler åndelig kapasitet til å skjønne sånt.

HM
Post by K.W. Persson
Post by Harald Mossige
Takk
Det var så lite så.
gyuunyuu aru?
Catherin
2005-01-29 23:56:12 UTC
Post by ðlivi@
Post by ÐIÇK
Post by ðlivi@
Post by bitchig
Post by Henry
[...]
ha ha ha ha... Du har ingen ANING om VEM som tycker att DU kacklar.... *me
like phones*
bitchig
Ja ibland ler ödet mot en.
Honung
2005-01-29 18:17:56 UTC
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Honung
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
[...]
I mitten på 90-talet höll jag till här en del fast det har jag förskjutit.

Den här gången blev jag inviterad av en som saknade mig hemskt mycket...
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-29 18:28:05 UTC
Post by Honung
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Honung
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
[...]
Du som var ihop med det feta fettot?
--
Hakka pälle!!!
Perkele, minä olen kuningas!!
SHUT TEH FJUCK UP FRITZ AND SEND ME A COPY OF DOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
____ ____ ____ _ _
| _ \ / _ ) / ___)| | | |
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ
Honung
I fablernas värld, i fablernas vääääääärld...
U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
2005-01-30 10:50:28 UTC
Post by Honung
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Honung
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
Post by Honung
Post by U_s_e_n_e_t R_u_l_e_z
[...]
Pelle eller vad han heter.
--
Hakka pälle!!!
Perkele, minä olen kuningas!!
SHUT TEH FJUCK UP FRITZ AND SEND ME A COPY OF DOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|_|
USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ--USENET-RULEZ