Nu är jag här!!
Jan-Inge Flücht
2004-08-13 12:28:34 UTC
Japp! Låt höra vad du har hittat, svårigheten är ibland att hitta raden det
står på om ett ord finns på många rader som t.ex. stäng och det behöver bytas
ut så kanske det står stäng" på 14 rader, men låt höra?? :-? :-? :-?
Jag återkommer lite senare.

Om du kollar texten man får upp om man korspostar (tex) så är det en
liten katastrof, minns inte nu men andemeningen går fram men språket är
fel.

Men som sagt, jag har sett mer men jag har inte tid just nu att kolla.
Men jag återkommer, troligen redan ikväll.
--
: Jan-Inge Flücht
: www.jinge.se
Robsten
2004-08-13 12:44:55 UTC
Post by Jan-Inge Flücht
[...]
Fixat till det tycker jag, du hade rätt, en del av problemen är att man
direktöversätter, man är ju mitt i en fil! Vi får se hur det går
framöver. Skall på fest i kväll!! :D :D :D Men i morgon skall jag anslå
tid för "debuggning". Försöker skicka upp den nuvarande versionen på
min "site", kl 15.00 i dag Fredag skall den senaste versionen ligga på
nätet alltså, utgå från den. ;-)
--
Robsten
http://w1.853.comhem.se/~u85329080
Robsten
2004-08-13 20:23:52 UTC
Post by Robsten
Post by Jan-Inge Flücht
[...]
mend erwt h åØller imter b, kom, ihgtern i8 morfgfiokn ,jasgfn är
fiuull , ta miogh t-dssan :oŽ :oŽ :oŽ :oŽ